Πολιτική ακύρωσης:
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας δεν έχει γίνει η ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Η ακύρωση γίνεται με ανάλογο αίτημα του πελάτη μέσω email ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει σε όλα τα βήματα πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία. Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε «πίσω» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «Αφαίρεση».
Επιστροφή χρημάτων:
Από την στιγμή που θα ζητηθεί η ακύρωση της παραγγελίας ή των παρεχόμενων υπηρεσιών, θα επιστραφεί στον πελάτη ολόκληρο το ποσόν που έλαβε η επιχείρηση από την συναλλαγή (δεν επιστρέφονται τυχόν τραπεζικά έξοδα και προμήθειες ενδιάμεσων/τρίτων που παρακρατήθηκαν ώστε να γίνει η πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση).
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλ.: 210 44 47 864 ή μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]